Czas oczekiwania na wykonanie kroku |
Narzędzia |
Uwagi |
Sprawy, czynności, problemy rutynowe |
0 godzin |
email |
W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do 24 godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. Jeśli problem wymaga więcej, niż kilka minut na rozwiązanie, to odpowiadamy na emaila od razu po jego przeczytaniu informując o rozpoczęciu rozwiązywania problemu. |
24 godziny |
email + sms |
Istnieje możliwość, że email nie dotarł. Dlatego po 24 godzinach należy go ponowić wraz z dodatkowym krótkim SMS-em. SMS jest po to, by wykluczyć dalsze oczekiwanie, gdy email zaginie. |
- |
telefon |
Prosimy o zaniechanie telefonów. |
Awarie zwykłe oraz sprawy rutynowe, wymagające szybkiej reakcji |
0 godzin |
email |
W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do 24 godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. Jeśli problem wymaga więcej, niż kilka minut na rozwiązanie, to odpowiadamy na emaila od razu po jego przeczytaniu informując o rozpoczęciu rozwiązywania problemu. |
2 godziny |
email + sms |
Istnieje możliwość, że email nie dotarł. Dlatego po 2 godzinach należy go ponowić wraz z dodatkowym krótkim SMS-em. SMS jest po to, by wykluczyć dalsze oczekiwanie, gdy email zaginie. |
- |
telefon |
Prosimy o zaniechanie telefonów. |
Awarie krytyczne |
0 godzin |
email + sms |
W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do kilku godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. SMS jednoczesny z emailem podkreśla pilność sprawy. Zaraz po odczytaniu maila potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia. |
- |
telefon |
Prosimy o zaniechanie telefonów. |
Awarie przedłużające się |
Jeśli mimo powyższych procedur decydujecie się Państwo na telefon do nas, a połączenie zostało odrzucone, to oznacza, że zajmujemy się naprawą awarii i oddzwonimy po rozwiązaniu wszystkich problemów. |